Sukuseura Stenroth logo

Syyskokous ke 30.11.2022 klo 18

Oodi-kirjaston ryhmätila 4 (2 krs)
Töölönlahdenkatu 4, Helsinki

Asialista

1. Kokouksen avaus
  2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa
  3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
  5. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksun suuruus seuraavalle kalenterivuodelle (liitteenä tässä jäsenkirjeessä)
  6. Valitaan hallituksen puheenjohtaja
  7. Valitaan hallituksen jäsenet
  8. Valitaan kaksi (2) toiminnantarkastajaa ja yksi (1) varatoiminnantarkastaja
  9. Kokouksen päättäminen

Huom! Hallituksesta on jäämässä pois jäseniä (yksi ”Henrik” ja yksi ”Sara”), joten toivomme kokoukseen tulijoiden miettivän ehdokkaita jo etukäteen. Myös seuran puheenjohtaja valitaan nyt ensi kerran heti syyskokouksessa, joten siihenkin tehtävään on hyvä miettiä ehdokkaita etukäteen. Kokouksessa saa ehdottaa myös poissa olevaa, kunhan tämä on lupautunut ehdolle.

Jos haluat osallistua kokoukseen etäyhteydellä, saat linkin pyytämällä maaria.puupponen@helsinki.fi.
Kokouksen jälkeen on sukuseuran jäsenille kahvitarjoilu 3. krs. kahviossa.

Lämpimästi tervetuloa!